۲۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۴:۱۹

مصطفی رحماندوست:

خیلی‌ها افتخارشان این است که تعطیل می‌کنند

خیلی‌ها افتخارشان این است که تعطیل می‌کنند

عضو هیات امنای بنیاد شعر و ادبیات داستانی با اشاره به بخشی از سخنان مدیرعامل سابق این بنیاد که افتخارش را در تاسیس مسئولیت‌ها و موسسات مختلف اعلام کرد، گفت: خیلی‌ها افتخارشان این است که تعطیل می‌کنند، خدا را شکر که افتخار آقای حسنی این است که تاسیس می‌کند!

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل قدیم و جدید بنیاد شعر و ادبیات داستانی صبح امروز چهارشنبه 21 خرداد با حضور سید عباس صالحی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس هیأت امنای این بنیاد در محل بنیاد شعر و ادبیات داستانی برگزار شد.

در این برنامه مصطفی رحماندوست، نویسنده، شاعر و از اعضای هیات امنای بنیاد شعر و ادبیات داستانی نیز در سخنانی با بیان اینکه من به آقای حسنی خیلی اصرار کردم که بماند چون ایشان دارای تجربه‌های خوبی در مدیریت است، تصریح کرد: همیشه تصحیح تجربه ها بهتر از تجربه های جدید است البته این مهم نیست، مهم این است که ایشان دلخور از اینجا نمی رود.

وی در تکمیل این گفته خود تاکید کرد: در دوره گذشته، در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یک مدیر انتشارات رفت و یک مدیر جدید آمد. من در مراسم تغییر این دو، به مدیر جدید گفتم که آقای شاه‌آبادی (مسئول قبلی انتشارات کانون) آنقدر مرد بزرگوار و مدیر ارزشمندی است که می ارزد شما هر روز بروید پیش او و از تجربیاتش بیاموزید و مشاوره بگیرید. بعد از این اتفاق من (مصطفی رحماندوست) را از کلیه سمت هایی که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان داشتم عزل کردند و در نامه ای نوشتند که خیلی ممنون از زحمات شما!

رحماندوست سپس گفت: من الان هم به آقای قزلی می گویم که من شما را می شناسم ولی آقای حسنی موفقیت های خوبی داشته است و می ارزد که بروی پیش او و از او بپرسی که شما چکار کرده ای تا من هم آن کارها را در برنامه هایم جا دهم.

این عضو هیات امنای بنیاد شعر و ادبیات داستانی با اشاره به بخشی از سخنان مدیرعامل سابق این بنیاد که افتخارش را در تاسیس مسئولیت ها و موسسات مختلف اعلام کرد، گفت: خیلی ها افتخارشان این است که تعطیل می کنند، خدا را شکر که افتخار آقای حسنی این است که تاسیس می کند!

کد خبر 2309519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha